ONE-ON-ONE FOR TEENS AND ADULTS

טיפול בילדים ובמבוגרים

"כך דרכם של המבוגרים: תמיד צריך להסביר להם הכל" (הנסיך הקטן-אנטואן דה סנט-אכזופרי)

מהו טיפול רגשי?

טיפול רגשי הוא קודם כל מרחב בטוח, כזה שניתן לשתף בו בקשיים ופחדים, תוך שאנחנו מורידים מאתנו הגנות ומסכות.

תפקידו של המטפל להיות בקשב מלא למטופל ולסייע לו להשיל מעצמו את ההגנות השונות, תוך הכוונה עדינה ורגישה, בסביבה נטולת שיפוטיות. כך, מעבר לחשיפת הרגשות והמחשבות של המטופל, ניתן יהיה להבין יחד את הדברים והגורמים להם  ולרכוש כלים ומיומנויות מעשיים אשר ילוו את המטופל בדרך לריפוי החלקים הכואבים.

למי מתאים טיפול רגשי?

הצורך בטיפול רגשי חוצה גילאים ומעמדות.

ילדים ובוגרים פונים לטיפול רגשי פרטני מסיבות מגוונות מאוד, החל מחרדה, תסכול והתפרצויות זעם, דרך דכדוך, דכאון או עצבות עמוקה, או בגין התמודדות יומיומית עם סוגיות הקשורות לדימוי גוף, קשיי שינה, הפרעות אכילה, תחושת ערך עצמי נמוכה ועוד. לעתים מאופיינים ילדים ומתבגרים אלו בהתנהגויות ‘יוצאות דופן’ כמו התפרצויות זעם, מופנמות יתר או התנהגויות אחרות המקשות עליהם בהתמודדות עם מצבים יומיומיים.

מבוגרים ומתבגרים פונים לטיפול מסיבות רבות אשר תוארו אצל הצעירים יותר,  בנוסף כאשר הם מתקשים לנהל מערכות יחסים בחייהם, בדגש על  מערכות יחסים זוגיות. רבים מגיעים אלי לטיפול בשאיפה לשיפור מערכות יחסים בחייהם, או לאחר משבר חיים כמו גירושין או  אובדן מקום עבודה, מוות במשפחה ועוד. 

בכל מקרה, לכל אדם ולכל מצב יש להתאים טיפול ייחודי אשר יתאים  לצרכיו הנוכחיים.  

חשיבות הטיפול המשולב

על מנת להעניק את הטוב ביותר למטופלים, אני משלבת בטיפול הפרטני גישות מגוונות מעולם הפסיכולוגיה והפסיכותרפיה ההתנהגותית קוגניטיבית (CBT), וכן תורות אינטגרטיביות (משולבות) נוספות שמטרתן להוביל לאיזון בין הגוף והנפש בחיינו.

האמונה שלי היא כי תהליך טיפולי הוא מסע של שותפות – המטופל ואני צועדים יחד במסע הריפוי וההקלה.

ONE-ON-ONE FOR TEENS AND ADULTS

טיפול רגשי פרטני - שנדבר?

נגישות